طراحی محصول یکی از مسیرهای حرفهای نوظهور در بازار کار و خصوصاً محیط استارتاپی به شمار میرود. با پیشرفت تکنولوژی و همچنین شکلگرفتن کسبوکارها و برندهای جدید، کاربران هر روز با محصولات دیجیتال و غیردیجیتال بسیاری در ارتباط هستند که بهینهکردن فرآیند طراحی این محصولات و خدمات امروزه موردتوجه خاص قرار گرفته است.
افراد فعال در مسیرهای حرفهای طراحی محصول، مدیریت محصول و بهطورکلی بهبود تجربۀ کاربری؛ افرادی پویا با توانایی برقراری ارتباط میان تیمهای مختلف و البته باقدرت حل مسئله بالا شناخته میشوند که با وجود شکلگیری دورههای بسیار و آموزشهای گسترده، هنوز در اکثر مواقع توانایی منطبق شدن بر نیازهای واقعی بازار کار را ندارند.
آنچه طراحان محصول باید از مدیریت محصول بدانند، یک دورۀ فشرده و تخصصی برای کمکردن همین فاصله فاحش میان چارچوبهای شناختهشدهٔ طراحی و فرآِیندهای تحویلِ محصول طراحی شده به کاربران است که برای طراحان محصول تازهکار یا افرادی که در این حوزه مطالعاتی داشتهاند و میخواهد ورودی حرفهای به بازار کار داشته باشند شخصیسازیشده است.
در این دوره همراه با محمد مصطفی حیدری، با چندین سال سابقۀ مدیریت و مشاورۀ کسبوکارهای مختلف و البته فعالیت حرفهای در مسیر طراحی محصول، نگاهی متفاوت به Product Design خواهید داشت.
هدف و فلسفهٔ چارچوب طراحی را با مرور مدیریت محصول و روندهای کسبوکاری بهتر درک کرده و با جدیدترین رویکردهای طراحی (از جمله ابزارهای تخصصی هوش مصنوعی در طراحی محصول) کارکرده و مهارت خود را تثبیت میکنید.
در نهایت نیز یک پروژۀ جامع و بهروز که منطبق بر آموختههای دوره است را تکمیل کرده و در صورت اخذ مدرک، به شرکت همکار برای استخدام معرفی خواهید شد.
پروژههای انجام شده توسط مدرس دوره تصحیح شده و پشتیبانی کامل در حین دوره به دانشپذیران تعلق خواهد گرفت.
!! با شرکت در این دوره به کامیونیتی محصول راهازما ورود پیدا خواهید کرد و حلقۀ ارتباطی خود با متخصصین این حوزۀ را گسترش خواهید داد.
ویدیو معرفی دوره
دوره علم داده