بدون مشتری، همه هیچ و همه پوچ!
📚 داستان برند رو برای کی تعریف میکنیم؟
📍 در تیمهامون KPI رو با درنظر گرفتن چه کسی مشخص میکنیم؟
🫱🏽🫲🏻 با خوشحال بودن کی ما خوشحالیم؟
و…
با ناراحت بودن کی ما وجود نداریم؟
📄 در این دوره، قراره همقدم با مهرسا یزدی که تجربه بهکارگیری استراتژیهای CRM رو در محیطهای خیلی متفاوتی داشته در مسیر مدیریت ارتباطات با مشتریانمون قدم بزنیم.
👥 اصول مدیریت امور مشتریان رو مرور کنیم
📊استراتژیهای موثر و نحوهٔ اعمال کردن اونها برای افزایش رضایت مشتری رو بشنویم
🖥 سری به تحلیل داده در CRM بزنیم و یک فرآیند طراحی کنیم که طبق اون بتونیم بیزنسی که توش هستیم رو تبدیل به یک کسبوکار مشتریمدار کنیم!
• اگر میخوای تازه وارد مسیر CRM بشی
• اگر از جونیورهای امور مشتریان هستی و میخوای ببینی چطوری میتونی تو این مسیر پیشرفت کنی
• اگر میخوای با کارکرد CRM در مدلهای کسبوکاری مختلف آشنا شی
برای ثبتنام برامون پیام بفرست:
🆔 @Raahazmaa
🧩 Raahazmaa.ir
🔉 Raahazmaa (http://instagram.com/raahazmaa) | اینستاگرام
مشتری مداری در سازمان